26 Ağustos 2011 Cuma

örgü tuvalet örnekleri

ÖRGÜ GÜNLERİ#DEKORATİF TUVALET KAĞIDI KUTUSU

Arkadaşlar bu etkinliğe katılabilmek için taaaaaaa AMERİKA'lardan getirttim bu güzel kutunun resmini, ama çok şık olmuş değilmi?Gelin gibi duruyor. Saygıdeğer hocam, ablam MİYASE abla yapmış bu güzel kutuyu, bana gösterdi benimde çok hoşuma gitti ve hemen ardından sevgili yuxelce arkadaş bana haber verdi bu ayın etkinlik konusu dekoratif şeyler dedi ve bende çok sevindim. Çünkü bu güzel sanat eserini sizlerle paylaşmak istiyordum zaten. Böylesi daha iyi oldu. BU güzel kutunun ne işe yaradığını açıklayayım.
Tuvalet kağıtlarımızı 10'lu, 20'li paketler halinde alıyoruz genelde ve paketi açınca içinden sadece bir tane çıkartıyoruz geri kalan tuvalet kağıtları paketinin içinde bir köşede duruyor öylece, ama artık öyle durmayacak çünkü bu güzel kutu tuvalet kağıtlarını saklama kutusu ve çok basit bir ana malzemeden yapılmış.Neydenmi yapılmış? kartondan yapılmış.benim zeki ablam kartonu kesmiş biçmiş ve soba borusu haline getirmiş, kartonun etrafını elyafla kaplamış, onunda etrafını kayınvalidesinin evindeki işe yaramayan kumaşla kaplamış, artık kurdale ve artık gipür parçalarıyla dahada görsellik kazanmasını sağlamış en son bakmış ki gelinliğinin el çiçeğide var evde ve öylece duruyor, demişki; öyle boş boş durmasın ben bunu bu kutunun üstüne tek tek yapıştırayım. O gelinlik çiçeğini tek tek çıkarmış ve kendisi farklı bir şekil vererek kutunun ortasına monte etmiş . Nasıl olmuş ama harika değilmi?
NOT: kutunun kapak kısmı tepesi kapağınıda kartondan ve aynı işlemle yapmış. sadece kapağı 1cm daha geniş olmalı ki kutunun ağız kısmını kapatsın.
EĞER ANLATIMIMDA SORUN VARSA LÜTFEN BİLDİRİN.
HERKESE KOLAY GELSİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder